mercredi 23 février 2011

Sfaturi pentru FMI - incetati sa promovati politici expirate

Fondul Monetar International (FMI) ar trebui sa isi diversifice metodele, sa nu mai dea sfaturi depasite de vreme, sa inceteze sa promoveze politici expirate, sa coopereze cu guvernele tarilor cu care are acorduri pentru imbunatatirea guvernantei intreprinderilor private si de stat, sustin economistii Yvan Allaire si Mihaela Firsirotu, intr-o scrisoare deschisa catre Jeffrey Franks, seful Misiunii FMI pentru Romania.

Citeste articolul pe Manager.ro

1 commentaire:

  1. Vreau să vă împărtășesc cu toții aici despre cum îmi obțin împrumutul de la dl Benjamin, care mă ajută cu împrumut de 400.000,00 Euro pentru îmbunătățirea afacerii mele, a fost ușor și rapid atunci când aplic pentru împrumut când lucrurile se înrăutățesc cu afacerea mea dl. Benjamin îmi acordă împrumut fără întârziere. aici este e-mailul domnului Benjamin / contact whatsapp: +1 989-394-3740, lfdsloans@outlook.com.

    RépondreSupprimer